Hyvässä hoidossa - vinkkejä ja vertaistukea

Ajankohta:
21.01.2021 -
Paikka:

Microsoft Teams

Järjestäjä:
Hengitysliitto ry
Vastuuhenkilö:
Järjestöasiantuntija Päivi Suuniittu, puhelin 040 6704870
Kuvaus:

Mitä hyvä hoito tarkoittaa potilaan kannalta eri tilanteissa? Mitä potilastaidot ovat ja kuinka niitä voi kehittää? Kokemustoimijat Marja-Riitta Lehtinen, Eeva-Liisa Peltonen ja Reijo Salli keskustelevat Potilasturvakeskuksen erityisasiantuntija Tarja Pajusen eilisen luennon ja oman elämänkokemuksensa pohjalta.

Lisätietoja:

Pääset mukaan keskusteluun klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä https://bit.ly/2JCGlqx. Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen löytyy täältä: https://bit.ly/3dUezzy.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.