Mobiilijäsenpalvelu Mopsi

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelussa yhdistysten jäsenet voivat tarkistaa valtakunnalliset ja paikalliset jäsenedut sekä oman yhdistyksensä ja liiton tapahtumat. Jäsenpalvelussa voi myös lukea liiton uutiset, päivittää jäsentietoja ja lähettää terveisiä liitolle. Kaikki liiton tarjoamat neuvontapuhelimet löytyvät myös jäsenpalvelusta.

Hengitysliiton jäsenpalvelu toimii Android 5 tai uudemmissa versioissa sekä iOS 9 tai uudemmissa versioissa. Android-käyttöjärjestelmä on muun muassa Samsung-, Huawei-, LG- ja uusimmissa Nokia-puhelimissa, iOS-käyttöjärjestelmä Applen puhelimissa. Vanhempiin versioihin sekä Windows-puhelimiin (Lumia- ja vanhat Nokia-merkkiset puhelimet) voi ladata jäsenpalvelun selainversion, joka tarjoaa täsmälleen samat sisällöt ja palvelut kuin sovellusversiokin. Käytännössä mobiilijäsenpalvelua voi käyttää missä älypuhelimessa tahansa versiosta ja mallista riippumatta.

Mobiilipalvelun päivittäminen

Yhdistysaktiivit päivittävät mobiilipalveluun oman yhdistyksensä jäsenedut ja tapahtumat. Ohjeet mobiilipalvelun päivittämiseen löytyvät sivun oikeasta reunasta liitetiedostoista.

Mobiilipalvelun latausohjeet

Ohje Android-käyttöjärjestelmille Android-puhelinten käyttäjät voivat ladata mobiilijäsenpalvelun GooglePlay-sovelluskaupasta.

Ohje iOS-käyttöjärjestelmille Apple-puhelinten käyttäjät voivat ladata mobiilijäsenpalvelu App Storesta.

Ohje vanhoille käyttöjärjestelmille ja Windows-käyttöjärjestelmillle Vanhempi puhelimiin, Nokiaan tai Lumiaan, tai vanhaan käyttöjärjestelmään moboolisovelluksen saa lähettämällä tekstiviestin "HL JÄSEN" numeroon 16323.

Jos jäsenpalvelun asentamisessa ilmenee ongelmia tai haluat antaa siitä palautetta, ole yhteydessä tiedotus@hengitysliitto.fi.