Viestintä omille jäsenille

Hengitysyhdistyksen on mahdollista tavoittaa omat jäsenet (tai osa heistä) jäsenrekisteripalvelussa olevan ryhmätekstiviesti-toiminnon kautta. Ryhmätekstiviestien lähettäminen on maksullista. Kustannus on noin 0,093 € jokaista matkapuhelinnumeroa kohti. Hengitysliitto laskuttaa ryhmätekstiviestit 2 kertaa vuodessa. Tutustu ohjeeseen ryhmätekstiviestien lähettäminen.

Hengitysyhdistys voi tuottaa jäsenilleen erilaista viestintämateriaalia. Materiaali voi olla monistettua tai painettua, oli kyse sitten uutiskirjeestä, vuosiesitteestä tai lehdestä. Hengitysyhdistys voi myös jakaa liiton tuottamaa painettua materiaalia

Hengitysyhdistyksen jäsenellä on mahdollisuus ladata älypuhelimeen liiton tuottama sähköinen jäsenkortti eli mobiilijäsenpalvelu ”Mopsi”. Hengitysyhdistys voi hyödyntää Mopsia lähettämällä sen kautta maksuttoman, niin sanotun push-viestin omalle jäsenkunnalleen (niille, joilla on Mopsi käytössä). Mopsista voi myös lähettää edullisen ryhmätekstiviestin niille, jotka ovat ilmoittaneet matkapuhelinnumeronsa. Mopsin viestit lähetetään Aimo-palvelun kautta. Lue lisää ohjeesta Aimon käyttöohje.

Hengitysyhdistys voi hyödyntää Mopsia myös jäsentarjouksista tiedottamisessa. Mopsiin on mahdollista saada tieto paikallisesti voimassa olevasta jäsenalennuksesta. Lue lisää ohjeesta.